Sociální sítě

neděle 14. prosince 2014

Bolí Vás často hlava? EFT Vám může pomoci

  • Bolest hlavy je častá nepříjemnost, která potkala už asi každého z nás. Někoho jen jednou za „uherský rok“, ale jsou tu i tací, kteří se s ní setkávají denně. Také intenzita této bolesti bývá různá, od jemného tlaku v zátylku až po nesnesitelné pulzování, které Vás znehybní i na několik hodin. Já Vám mohu doporučit několik tipů na odstranění bolesti hlavy a přikládám také jednoduchou ukázku aplikace EFT. Pokud nevíte, co je EFT a jak ťukat, koukněte se na www.eft-samisobe.cz, kde najdete jednoduchý návod na videu.

  • Nejdříve slíbené tipy:

  • 1.        Když Vás něco trápí a Vy se na to zaměřujete, tak to posilujete. Buď se na to přestaňte zaměřovat, nebo si to ťukejte.
  • 2.        Pokud máte problémy se spaním, udělejte si 10 malých kol v posteli, je to lepší než prášek na spaní a skutečně to funguje.
  • 3.        Pokud cítíte bolest nebo emoce, ťukejte tuto bolest nebo tyto emoce na každý bod.
  • 4.        Jestli chcete pochopit, co Vám tělo říká, zaměřte se až půl roku zpětně, na co nejčastěji myslíte a co považujete za problém, či zátěž, který dominuje Vaší mysli.
  • 5.        Ťukejte duo – sedněte si naproti sobě a ťukejte své problémy spolu s kamarádem a on také, vznikne z toho skvělý výsledek a zjištění.
  • 6.        Zhluboka dýchejte  - správné dýchání eliminuje až 80% nemocí!

  • A nyní jednoduché EFT na odstranění bolesti hlavy:

  • Začneme ťukáním na Karate chop (malíková hrana ruky):  
  • Přestože mne trápí bolest hlavy, mám se ráda a rozhoduji se přijmout sama sebe a moje tělo.
  • Přestože mám bolest hlavy, rozhoduji se cítit se klidná.
  • Přestože je bolest hlavy pravděpodobně způsobená nějakou vnější situací, rozhoduji se posílat jí lásku a porozumění.

  • Začátek obočí:           moje neustávající bolest hlavy
  • Vnější strana oka:      nejsem si jistá, čím je způsobena
  • Pod okem:                  nejsem si jistá, zda ji některé emoce ještě nezhoršují
  • Pod nosem:                cítím se unavená z bolesti hlavy
  • Brada:                        nemohu se soustředit
  • Klíční kost:                omezuje mě moje bolest hlavy
  • Pod paží:                    rozhoduji se přijmout moje tělo,
  • Palec:                         rozhoduji se přijmout a zklidnit moji mysl
  • Ukazováček:              posílám lásku své bolesti hlavy,
  • Prostředníček:            posílám bolesti hlavy klid,
  • Malíček:                     rozhoduji se uvolnit tento příznak, přijímám sama sebe a mé tělo a posílám si lásku

  • Poklepávat Gamut (hřbet ruky mezi kostmi malíčku a prsteníčku) a: zavřít oči, otevřít oči, podívat se vpravo dolů, vlevo dolů, zakroužit očima ve směru hodinových ručiček, zakroužit očima proti směru hodinových ručiček, zabroukat nananana, zabroukat nananana, opička (poklepávání rukou na temeno hlavy) a hluboký nádech a výdech.

  •         


Žádné komentáře:

Okomentovat